Przede wszystkim chcielibyśmy podziękować Ci za zainteresowanie naszymi produktami. Jest również parę spraw, które prosimy, żebyś miał na uwadze: 

[skrót dla niecierpliwych: ZAWSZE zapytaj o dostępność produktu, zanim zrobisz wpłatę!]

1. (najważniejsze) Dużo podróżujemy! I podczas tych podróży przeważnie nie mamy szans na zalogowanie się na zaplecze sklepu, a często nawet na złapanie dostępu do internetu w ogóle. W związku z tym zdarza się, że nie wiemy, czy ktoś akurat złożył zamówienie czy nie. A nawet, jak już wiemy, to i tak nie mamy szans go wysłać będąc gdzieś daleko.

2. W związku z powyższym pod żadnym pozorem prosimy nie robić wpłat na nasze konto przed otrzymaniem maila zwrotnego z informacją, że otrzymaliśmy Twoje zamówienie i jesteśmy w stanie je sprawnie zrealizować. I to normalnego maila, a nie tego głupiego sklepowego automatu, który sam się wysyła :/ Nie to, żeby nasze maile były mądre, ale poznacie, że my to my, bo do Was z imienia napiszemy.

3. Jeśli nie odpowiadamy na Twoje zgłoszenie zamówienia przez dzień lub dwa to najprawdopodobniej oznacza- patrz punkt 1. Wtedy prosimy napisać do nas maila bezpośrednio na institorium@gmail.com . Jeśli akurat będziemy na dłuższym wyjeździe, otrzymasz wówczas automatycznego maila zwrotnego z informacją, kiedy wracamy. Dzięki temu będziesz mógł się zastanowić, czy masz czas poczekać na nasz powrót ze swoim zamówieniem czy nie. W ostateczności- zadzwoń!

4. Ze względu na "punkt 1" niniejszego zestawienia nasza strona internetowa może nie być w 100% aktualna. Może się tak zdarzyć, że znajdziecie na niej produkt, który chcielibyście kupić, a my, po powrocie z kolejnego turnieju rycerskiego lub marketu historycznego, z przykrością stwierdzimy, że wyprzedaliśmy się z niego do zera i potrzebujemy trochę czasu na zrobienie nowej partii. Z drugiej strony, być może spotkacie nas na jakimś tego typu wyjeździe i na żywo zobaczycie produkt, którego nie ma jeszcze na stronie. Wynika to z faktu, że na aktualizację www również potrzebny jest czas, którego niejednokrotnie nam brakuje pomiędzy jednym wyjazdem a drugim (szczególnie w środku sezonu). W obu powyższych przypadkach warto napisać do nas maila i zapytać, czy mamy produkt, którego potrzebujecie- niezależnie od tego czy jest on na stronie internetowej czy nie. Szczególnie odnosi się to do rzeczy, których jeszcze w ramach Ruchu Rekonstrukcyjnego brakuje na polskim rynku. Być może podrzucicie nam dzięki temu pomysł na rozszerzenie asortymentu i wyzwanie do twórczej realizacji nowego projektu.

Na końcu chcielibyśmy przeprosić za wszelkie ewentualne niedogodności wynikające z naszego typu pracy, takie jak opóźnienia w realizacji zleceń. Prosimy o wyrozumiałość- tak samo jak zapewne większość z Was, jesteśmy przede wszystkim rekonstruktorami i podstawa naszej działalności to udział w różnego rodzaju turniejach i zjazdach. Przez późną jesień i zimę zapewne przysiądziemy bardziej nad sklepem: spodziewajcie się aktualizacji i nowych produktów! Zachęcamy do częstego odwiedzania naszej strony www oraz facebooka i dziękujemy za dotrwanie do tej części niniejszego tekstu!

Szczegóły dotyczące Sklepu, regulamin składania zamówień, polityka cookies oraz informacje na temat przetwarzania przez nas Waszych danych osobowych (tak, znowu to nieszczęsne RODO...) znajdują się w zakładce "Regulamin" na dole strony.